Bu Blogda Ara

22 Ekim 2011 Cumartesi

ŞİKAYETLER HAKKINDA

Merhaba sevgili http://turkiyedesatiyorum.blogspot.com/ yazarları :)
bir uyarı yazısıyla NE YAZIK Kİ! yine birlikteyiz..
Bugünkü uyarı yazımızın konusuna gelince..
Bir yazarımızın blog'umuz üzerinden yaptığı satış hakkında şikayet maili aldım..
Şikayette; "KULLANILMAMIŞ" olduğu söylenen ürün "KİRLİ VE KOKUYOR" denildi..
Alıcı, bu yalan dolan sonucunda "HAKLI OLARAK" para iadesi isteyince, satıcı arkadaşımız "ÜRÜNÜ KULLANMADIM AMA ÇOCUĞUM ÜRÜN PAKETİNİ AÇIP İÇİNE YOĞURT SÜRMÜŞ, SİZE SÖYLEYEMEZDİM" demiş.
Bu şekildeki bir satış, ticaret değil, sadece SAHTEKÂRLIKTIR!
Yazar arkadaşımıza gerekli ricayı mail yoluyla yaptım, acilen dikkate alacağını umuyorum.

Sizlerden ricam;
lütfen ama lütfen burada, burada ve burada belirtilen kurallarımıza uyunuz.
kullanılmış ürüne kullanılmamış, orjinal olmayan ürüne orjinal demeyiniz.
okuduğunuz için teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İKİNCİ EL GİYİM AYAKKABI TAKI?