Bu Blogda Ara

22 Ocak 2011 Cumartesi

İLK VE SON UYARI

Burada veya kendi blog'unda, "orjinal olmayan" ürünlere "orjinaldir" diyerek blog kalitemizi düşüren sahtekârlar tespit edildiği an, hiçbir uyarı yapılmaksızın yazarlıkları silinecektir. Böylesi çirkin bir konuyla blog'umuzu kirletmek istemezdim ama beni bu uyarıyı yapmak zorunda bırakanlar utansın. Bahsi geçen kişilerin "yalan içerikli" bütün tanıtım yazılarını hem bu blog'da hem de kendi blog'larında düzenlemelerini ve dürüst satış yapmaya çalışmalarını rica ederim. Dürüst olmayanın burda işi yok.

3 yorum:

  1. Bu konu hakkında bende size ulasicaktim. Makyaj ürünleri gibi sağlık açısından önemli bir konuda orjinaldir kelimesini kullanmak çok yanlış ve etik dışı.

    YanıtlaSil
  2. Katılıyorum, umarım çözüme kavuşur bu konu kimsenin kalbi kırılsın istemiyorum.

    YanıtlaSil
  3. Alenen sahtekarlık ya başka bişey değil, çok sinir bozucu gerçekten!

    YanıtlaSil

İKİNCİ EL GİYİM AYAKKABI TAKI?