Bu Blogda Ara

12 Mayıs 2013 Pazar

İndirimli Satış

Eldekileri bitirmeye çalışıyorum. Facebooktan takip edenler bilir, siparişle çalışmaya başladım. Takip etmeyenler de şuradan takip edebilirler: https://www.facebook.com/tumtumdukkan2

Sipariş için facebooktan mesaj atabilirsiniz.
tumtumdukkan@gmail.com


27 beden - 15 tl

Pieces marka, small beden 10 tl
Koton marka 36/38 beden 20 tl
Ekru renk sıfır peplum bluz, 10 tl
Journey marka spor gömlek, 36 beden 5 tl
Xside marka kahverengi deri mont 30 tl
Chima marka M beden blazer, satış fiyatı normalde 130 tl, 20 tl ye bırakıyorum
Chima marka S beden blazer, satış fiyatı normalde 160 tl, 20 tl ye bırakıyorum
Sıfır bez çanta 10 tl

Dogo marka Michael Jackson tişört, 1 kez giydim, 20 tl
37 no, kutulu, 10 tl
10 tl, uzun askısı da var
Etiketi üzerinde, 15 Euroya alındı, 
S/m/l a uyar, small bedenlere düşük belli etek gibi olur, beli lastikli
10 tl
Vero Moda, medium beden, hediye geldi, sıfır
satene alerjim olduğu için dokunamıyorum 
10 tl
Medium beden, 15 tl, 1 kez giyildi
Kot blazer ceket



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İKİNCİ EL GİYİM AYAKKABI TAKI?