Bu Blogda Ara

22 Ekim 2012 Pazartesi

dolap boşaltıyorum


kızlar dolap boşaltıyorum YENİler de var aralarında hatta çoğu yeni denebilir.
 
ADİDAS ARMİNE SHEEVA BUTİK LANSİNOH ELLE BAMBİ NATIVE UNION KOTON ONLY MARKS AND SPENCER NİKE BERSHKA ONİTSUKA VİCTORİA'S SECRET TİGER VERO MODA KOM MAVİ JEANS PHİLİPS AVENT CHİG FROG MUD PİE GUESS LACOSTE MANGO vs markaların ürünlerini gittigidiyora ekledim kıyafet ayakkabı çanta ve hamile kıyafeti, bebek kıyafetleri filan.
 
bakmak isteyenler için adresi aşağıya ekledim bi tıkla ordasınız kredi kartına 12 aya kadar taksit oluyor. toplu almak isteyen ve havale-eft ile öderim diyen olursa bana sosyetikbitpazari@gmail.com  üzerinden ulaşabilir makul pazarlığa açığım toplu alımlarda..
 
sosyetik bit pazarı
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İKİNCİ EL GİYİM AYAKKABI TAKI?