Bu Blogda Ara

14 Nisan 2012 Cumartesi

Zagora Tayt - tavsiye edilir!

ok.. bu vintic degil farkindayim.. maksimum vinkic olabilir.. bu kullandigim, acaip tavsiye ettigim bir urun. ben 1 saat boyunca kendimi parcalasam fitness manyagi olsam terlemeyen bi insanim..bayanlar icin ozellikle alt kismin su tutma selulit yapma sisme problemini goz onune alirsak, su atmaliyiz. ve bu inanilmaz yardim ediyor. rahat hareket edebiliyorsunuz, elastik,, tamam biraz ses cikariyor yururken falan ama hareket ederken beni hic rahatsiz etmedi.. bedenin tahmin edemedigim icin iki tane almistim.. S ve medium.. small olani kullaniyorum..medium hic giyilmedi.. poseti ve etiketleri ile duruyor. 40 42 ideal olucaktir. Sonuc: deli gibi su aticaksiniz, ve cildiniz purussuz olucak. Bendeki beden size uygun degilse ZAgora sitesine bir goz atin ve bedeninizi alin! ilk fiyati 210 civarinda efem hadi bu da benden kiyak olsun. bakiniz Beden: medium ( 40 42) MArka : zagora Tip : uzun tayt, karin bolegisinz kapliyor
Fiyat: 130 TRY +15 TRY kargo (7 days airmail from UK takipsiz, takipli +15 )
soru sormak ve satin almak icin mesfringues.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İKİNCİ EL GİYİM AYAKKABI TAKI?