Bu Blogda Ara

21 Mart 2012 Çarşamba

beyaz cizgili& kirmizi & vatkali polyester elbise



Kumas: kirmizi polyester uzerine beyaz cizgili( rengi tutturamadim bir turlu.. cirtlak nar cicegi - bayrak kirmizisi arasi)
Tipi : kisa kollu vatkali, dugmelerinin ortasi metal.
Durumu: beyazi bile temiz, hic bir hasar yok
MArka: julian taylor newyork yaziyor.. made in bulgaria diyor.. ben de londradan aldim .. hadi bakalim baya dolanmis..
Beden : uzerinde 10 yaziyor.. benim ustum 8 resimdeki gibi durdu.. ben 12uk, 14 uk ( 40eu 42eu) ye kadar yolu var diyorum.nasil durmasini istediginize bagli.. (olcu sorabilirsiniz)
Fiyat = 20 try +15 try posta(7 days airmail from uk takipsiz)

DAha fazla foto burada kirmizi olan
  satin almak vs icin mesfringues.blogspot.com

1 yorum:

İKİNCİ EL GİYİM AYAKKABI TAKI?