Bu Blogda Ara

10 Ekim 2011 Pazartesi

Armani DIAMONDS Parfüm- 35 TL

                                                 

Armani Diamonds Parfümü aslında severek kullanıyordum ama astımım çıktığından beri bana parfüm yasak heleki böyle eau de parfümler kesinlikle yasak, artık sadece hafif bodyshop vanilla spreylerle idare ediyorum;) ne yazıkki tıkıyor beni. Bu parfümü de yarısına kadar kullandım, Yarısı duruyor. İnternette fiyat araştırması yaptım STRAWBERRY'de bile 100ML 160 TL'ye satılıyor. Posh Butik olarak amaç para kazanmak değil amaç değerlendirmek felsefemden hareket ederek bu 50ml'lesi kalmış parfümümü 35 TL.'ye satıyorum.


Satın almak isteyenler için mail adresim poshbutik16@gmail.com
NOT:Fotoğraf:İnternetten görsel kullanılmıştır.Çok Ucuza sattığım için herhangi bir şüphe oluşmasın! Parfüm kesinlikle orijinaldir! Ben artık kullanamadığım için seven birine uygun fiyata satmak için bloga konulmuştur. Parfümün orijinal şişesi 100 ml'dir ama yarısı kalmıştır yani siz 50 ml alıyormuşsunuz gibi düşünebilirsiniz.
Diğer ürünlerime göz atmak isterseniz blog adresim http://poshbutik.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İKİNCİ EL GİYİM AYAKKABI TAKI?