Bu Blogda Ara

11 Eylül 2011 Pazar

Sergio Rossi Topuklu Terlik







Eveett Bibubutik'te artık Sergio Rossi de varr :))

Ünlü İtalyan ayakkabı markası olan Sergio Rossi orjinal olmama gibi bi durum söz konusu olamaz,ki zaten fake ürünleri de olucağını zannetmiyorum.Resimlerde açık açık görüntüledim,eskime deforme vs.yok,tabanı dışında ;o da yenisiyle arasındaki tek farkı ;))

38,5 numara
Topuk boyu:12 cm
(Topuk kısmı taşlarla kaplı)

Şunu da belirtiyim,ben aldığım ayakkabıların çoğunu kutusuyla kullanmam,atarım çok yer kaplıyolar diye,o yüzden bu terliklerin de kutusu yoktur,bilginize.
Fiyatı konusunda da çok kararsız kaldım,eBay'dan baktığımda 200doların altında göremedim,ama amaç beğenen kullanabilicek birine gitmesi olunca fazla uçurmadım.
Beymen'deki orjinal fiyatları tıktıktıktıktıktık
Orjinal sitesi buyrun

Fiyat:180 TL.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İKİNCİ EL GİYİM AYAKKABI TAKI?