Bu Blogda Ara

8 Haziran 2011 Çarşamba

ELF Far Paleti İçin Önemli Duyuru!

ÖNEMLİ : Sanırım bazılarınız yorum bırakamıyorsunuz. Bunun nedenini ben de bilmiyorum. Ayarlarımla ilgili hiçbir problem yok. Yorum bırakan bir kişi de var. Fakat hali hazırda sadece izleyici olup yorum bırakamayan arkadaşların bir maille de yorum göndermeleri ile çekiliş hakkı kazanacağını bilmenizi istiyorum. Şu an için başka bir çözüm bulamadım. Neden böyle olduğuyla ilgili bir fikri olan varsa bana yine maille yazabilir mi?


acatspurr@gmail.com


Bloğumun tanınırlığını biraz artırmak için bu far paletini (ELF Eyeshadow Collections, Everyday Basics, 32 pc Collection) hediye etmek istiyorum. Bunun için lütfen;
  • İzleyicim olun,
  • Bloğum hakkındaki düşünce ve önerilerinizi yorum olarak bırakın,
  • Varsa bloğunuzda veya facebook sayfanızda çekilişi duyurun. (Bırakacağınız yorumlara duyuru linkini eklerseniz iyi olur)
24 Haziran'a kadar yorumlarınızı bırakabilirsiniz. 25'i sabahı kazananı burdan duyuracağım. Çekilişi random.org aracılığıyla yapacağım. Şimdiden ilginiz için teşekkürler...



1 yorum:

İKİNCİ EL GİYİM AYAKKABI TAKI?