Bu Blogda Ara

9 Mayıs 2011 Pazartesi

Orijinal Louis Vuitton Çanta



Orijinal Louis Vuitton çantamı satışa çıkarıyorum. Louis vuitton demi soho modeli sırt çantası. Orijinal fiyatı 2 milyara yakın,sanırım 1250 $'dı ama ben çok uygun fiyattan elden çıkartıyorum çok çok az kullanıldı gıcır gıcır yeni gibi, Taklitlerini bile 500-600 TLye satıldığını gördüm!
Orijinal olduğundan emin olabilirsiniz "seri numarası", "original LV toz torbası" herşeyi mevcut. Louis vuitton mağazalarında Seri numarasından orijinal olup olmadığına bakıyorlar, garantisini veriyorum! Sırt çantaları geri geliyormuş, ilgilenenler buyursun;))

250 TL.
Satın almak isteyenler için mail adresim poshbutik16@gmail.com
Diğer ürünlerimi görmek isterseniz blogum http://poshbutik.blogspot.com/
NOT:Bu üründe kargo ücreti bana ait!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İKİNCİ EL GİYİM AYAKKABI TAKI?