Bu Blogda Ara

26 Nisan 2011 Salı

Koton ve Vero Moda Trençkot Satıyorum!


VeroModa Marka Trençkot geçen yıl satın aldım beden ölçümdeki değişimden dolayı fazla kullanamadım füme renk üzerinde çizgiler var hafıf sekılde mor ve koyu fume tonlarında tas gıbıdır ıstersenız alınca kuru temızleme yaptırabılırsınız yada soğuksuda makınede yıkamada olur!
Kumaşı tok bir kumaştır ben soğuk havada gıymıstım ve usumedım ruzgar gecırmıyor sanırım  tok bir kumas oldugu ıcın...

not: kemer yerınde 2 tane dugmesı dusmus kapama yerı degıl sus ıcın olan dugmeler dusmus tuhafıyeden alınabılır clasıc bır dugme yada dıkmesenızde olur kemer kapatıyor...
Beden:L
Fiyatı:23tl

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bunu ise Kotondan aldım beden ölçülerimin değişmesınden dolayı artık gıyemıyorum cok hoş bır modelı var !
Gri renk hemde 44 beden bu bedende trençkot bulmak bıraz zor oluyor bende cok aramıstım !
Üzerinde bir kemerin oldugu yerde bırde etek kısmında 2 tane olmak uzere lekeler var kurutemızlemecıye sordum cıkar dedı ona dayanarak satıyorum alan kısı sadece kuru temızleme yaptıracak !
Lutfen resme dıkkatlı bakarak alınız ınce ayrıntıya kadar resımledım!
44 beden
Fiyatı:15tl
-------------------------------------------------------------------------------------------------

Ödeme :banka hesabıma havale yapabılırsınız yada pasaj,sahıbınden.com gıbı sıtelerde satış açarım {ufak bır komısyon alıyor sıteler o ucretıde ekleyerek 10tl ye 50krş gıbı} oradan kredı kartı ıle odeme yapabılırsınız...

pelinuygunblog@gmail.com a ıstedıgınız urunu mail atın...

sevgiler Pelin...

Blog için tık tık <

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İKİNCİ EL GİYİM AYAKKABI TAKI?