Bu Blogda Ara

5 Şubat 2011 Cumartesi

Yaşlı Nineciklere Döndüm :)

Modelini bir Face sayfasından aldığım bu eldivenin seri üretimie başladım..
Hahaha
Bu işin şaka tarafıydı.. Evet canlarım..
Bu eldiveni kim istiyor bakalım??
Fiyatı da oldukça ucuz hadi ama..
Sadece 12 TL.. Eğer birden fazla alırsanız eldiven başına fiyat 10 TL olacaktır.
5 eldiven alan herkesin kargo parası da benden olucak :)
Yalnız ben de ki eldivenin parmakçıkları açıkta değil..
Parmakları tamamen uzun ama üzerindeki fiyonk'un modeli aynı..
İsteyenler buraya bir yorumcuk bıraksın.
İstediğiniz her renk olur dicem de evdeki iplerime bakmam lazım...
Yani siz rengi söyleyin eğer bende o renk varsa kabüldür..
Unutmadan PTT Havale ve Aras kargo ile iş yapıyorum canlarım :)



Bu modelden isteyenleri www.modadanhaberinolsun.blogspot.com 'a bekliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İKİNCİ EL GİYİM AYAKKABI TAKI?