Bu Blogda Ara

12 Ocak 2011 Çarşamba

Tasarımlarıma birkaç adım kalmışken :))

İşte ikinci el fazlasıyla ucuz ürünler:

Benim tasarımlarımın cumartesi ekleniyor. Bunlar evde bulunan çook az kullanılmış ya da hiç kullanılmamış eşyalarım::


Annem benim tarzım olmayan şeyleri bana satın alıp taktırmaya ÇALIŞMAYI seviyor. Takmıyorum tabi dolabın en ücra köşesini fırlatıyorum. Yetti dedim ve su yüzüne çıkardım. Annem ne kadara aldı bilinmez ama bende 10 TL...


DİY Projelerimden biri. Basit ama eğlenceli. Bir defter elime aldım ( aşağıda sayfaları var) ve peluşlarla sarmaladım. Kokoş kız havasına büründüm. Şimdi sizlere sunuyorum. Maaliyeti 7 TL..
Sadece 1 TL karım olacak... Fiyatı 8 TL :)
 




Bir iki kez sıktım. Ama evdeki parfümlerden sıra gelmiyor.. AVON ' dan olan bu parfümü 22 TL ' ye aldım 10 Tl ' ye satıyorum :)



Benimle çook arkadaşlık yaptı bu cüzdan ama artık elveda zamanı :) 7.5 TL ' ye aldım 3 TL ' ye satıyorumm :))

İletişim için ::


veee

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İKİNCİ EL GİYİM AYAKKABI TAKI?